2015 06 09 logo kidz club

L'association Kidz Club à était créé en septembre 2010, dans un but d'initier les enfants des classes Maternelle Grande Section jusqu’au CM2 inclus,  à l'anglais ludique.

Les sessions sont proposées par Tracey, notre intervenante anglaise, qui utilise comme support : des chansons, des jeux anglais, ainsi que d'autres activités interactives.

Diffèrents thèmes sont utilisés au cours de l'année, comme Halloween, Noel, Pâques, etc...

L'association Kidz Club se situe à Barjols dans le Var, France.

Kidz Club was set up in September 2010 to introduce the English language in a fun way to children from pre-school and primary school age.

The sessions are presented by Tracey, our English teacher, who uses songs, games and fun interactive activities.

Different themes are used according to the time of year, e.g. Halloween, Christmas, Easter, etc.

Kidz Club is located at Barjols in the Var, France.

T s tea club

T's Tea Club est une deuxième activité pour adultes, proposée par Kidz Club.

C'est un club social d'Anglais pour les femmes de toutes nationalités, souhaitant améliorer leur niveau d'Anglais autour de discussions diverses et bien sur en dégustant une tasse de thé !

Que vous ayez quelques bases en Anglais ou bien que vous parliez couramment, vous pouver venir discuter et rencontrer d'autres personnes.

L'association mettra à disposition, des livres et DVD en anglais à emprunter.

Pour plus d'informations, merci de contacter Tracey :

Tél : 06.01.96.92.22

Email : kidzclub83@gmail.com

Kidz Club introduced T's Tea Club in January 2018 after a demand for adult sessions.

It is a social club for women of all nationalities who are partial to a cup of tea and a chat !

The aim is to promote friendship and chatter in English and to improve English speaking skills in everyday situations.  The club is open to anyone with basic English conversation skills, as well as fluent speakers who wish to converse regularly.

There will also be English books and DVDs  available to borrow.

For more information, please contact Tracey :

06.01.96.92.22

Email : kidzclub83@gmail.com